Повернення неякісного товару.

Згідно із законом України, є 2 причини, за якими Ви можете повернути товар. Перша - це товар неналежної якості. Якщо Ви придбали товар з явним заводським браком. Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:
• усунення дефекту неможливо;
• на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
• дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про покупку.

Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:

• обмін вироба на аналогічний такої ж якості (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації)
• отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар
• повернення грошей на ту ж суму, за яку Ви купили цей товар

Повернення якісного товару.

Друга причина - товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д. Протягом 14-ти днів Ви маєте повне право повернути товар. Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:

• Наявність номера замовлення з інтернет-магазину sallo.com.ua доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас
• збереження повної комплектації товару;
• збереження цілісної заводської упаковки, пломби, печаток;
• товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений;
• товар не використовувався.

Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.

Що робити, якщо товар Вас не влаштовує:

• Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашій сторінці і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера
• вказуєте ім'я, прізвище і номер замовлення на нашому сайті (приходить Вам у вигляді e-mail повідомлення після повного оформлення замовлення на нашому сайті;
• якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом;
• вкажіть причину обміну або повернення товару;
• опишіть дефект або причину обміну / повернення товару та на прохання менеджера надайте фото доказ;

Товари, що не підлягають поверненню та обміну згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та «Договору оферти магазину SALLO» (крім випадків Браку):

• Всі головні убори;
• шкарпеткові-панчішні вироби;
• Нижня білизна;
• Рукавички;
• Фарба.

Як спростити процедуру повернення і обміну товару?

Перед тим, як забрати товар з «Нової Пошти» або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити тимчасові витрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.

Компенсація грошей за товар і доставку

1. Якщо Ви відмовились від товару на точці видачі «Нової пошти» або особисто кур'єру, Ви не платите ні копійки за товар і за доставку.
2. Якщо на момент повернення в касі немає потрібної суми, ми зобов'язуємося повернути вам Ваші фінанси в період 7 днів з моменту отримання Вашої заявки на повернення грошей за покупку.
3. Якщо Ви вирішили повернути товар після покупки, Вам необхідно повернути товар в наш офіс. Кур'єр не приймає повернення і не видає гроші за товар.
4. Якщо Ви відправляєте невідповідний товар з регіонів, Ви повинні відправити товар відправнику без НАЛОЖЕНОГО ПЛАТЕЖУ. Це робиться, щоб уникнути шахрайства з боку клієнтів. У нас немає гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар. Після того, як ми приймемо товар в офісі, перевіримо комплектацію і визначимо причину відмови від товару, ми повернемо Вам ваші гроші на картку вашого банку. Гроші за доставку ми компенсуємо тільки в разі заводського браку. Якщо Ви повертаєте нам товар, який Вам просто не сподобався, за пересилку товару платите Ви.

Обмін товару.

В якості компенсації, згідно із Законом України, ми надаємо Вам право вибрати такий же товар з іншої партії, або обрати інший товар на ту ж суму грошей. Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони оплачуємо ми. Якщо ж ви міняєте якісний товар, за доставку платите Ви.